Svendebrevet

Murermester Carsten Andersen udfører både nybygning og ombyginings- opgaver i enten total- eller fagentreprise

Kære kunde

De skal nu have besøg fra Murermesterfirmaet Carsten Andersen, og vi vil naturligvis gøre vores til, at De får en god oplevelse.

Det er en stor belastning at invitere "fremmede" ind, alt imens familien og dagligdagen skal fungere. Vi beder derfor om Deres tålmodighed og forståelse – vi arbejder jo også for at forbedre Deres livskvalitet. Vores mål er, at De skal mindes "tiden med håndværkere" ikke nødvendigvis som "lykkelig", men dog som tålelig.

Når vi spørger vore kunder om deres oplevelser i forbindelse med vores arbejde, er der nogle ting, der går igen.

Med svendebrevet her vil vi forsøge at belyse nogle af de mere almindelige forhold, man hører om mellem kunder og deres håndværkere:

  • Hvis der er tale om fast tilbud, skal prisen holde, medmindre De har bestilt ekstra arbejde.
  • De fleste, der har bygget om hjemme, VED, hvor ærgerligt det er at skulle gøre rent hver dag efter håndværkere.
  • Murere sviner ikke, fordi vi synes, det er sjovt!
  • Vi gør, hvad vi kan, for at undgå unødigt svineri -men helt undgå "grisseri" kan vi nok ikke.
  • Hos Murermester Carsten Andersen er vi altid fokuseret på vigtigheden i at have en god dialog med vores kunder med hensyn til ændringer i projektet.

Hos Murermester Carsten Andersen arbejder vi målbevidst på altid at gøre vores bedste for at optimere vores arbejde og ser frem til at hjælpe Dem med deres byggeri.

De, kære kunde, er trods alt grundlaget for vores eksistens. Derfor: På forhånd tak for det gode samarbejde.

Med venlig hilsen

Medarbejdere og ledelse

Firmaet
Murermester Carsten Andersen

Medlem af Dansk Byggeri

Vi medlem af Dansk Byggeri og vores kunder vil derfor nyde godt af garantiordningen som BYG (Dansk Byggeri) har stillet.

TOP